Schengen visa
Італія

Італія віза

 
Візи Шенген, зроблені просто. Ми допомагаємо вам зрозуміти вимоги, зібрати правильні документи і підготуватися до інтерв'ю.
Шенгенська віза - документ, що дозволяє особі в'їхати в Шенгенську зону на визначений період часу.

Розклад Q & A дзвінка
VisaHQ спеціаліст відповість на всі ваші питання та допоможе вам почати.
Заповніть нашу онлайн анкету для отримання візи
VisaHQ передперевіряє інформацію для забезпечення безперешкодної обробки
VisaHQ онлайн консультація
VisaHQ перевірить заявку та допоможе зібрати документи
Перевірка документів
Надішліть онлайн-форму та завантажте копії документів для огляду спеціалістом.
Надрукуйте набір документів для заявки
Повний набір форм та інструкцій, доступна допомога агента
Візит до консульства
Ви повністю готові! Візьміть набір документів із заявою до консульства, щоб подати особисто з впевненістю
VisaHQ надає допомогу по телефону або особисто
Отримайте свою доставлену візу!
Ми робимо все можливе, щоб якнайшвидше відправити вас в дорогу.
Італія

Find the right Італія Visa for your trip with price, requirements, and application time

Потрібність отримання візи до Італія забирає всю веселість з подорожей.
Ми тут, щоб повернути її. Просто подайте заявку онлайн нижче, і ми зробимо все інше.

Оберіть Країну призначення 
Тип візи
Термін дії візи
Оберіть Ваше громадянство
країною проживання
Потрібна допомога?Консультація Online
Телефонуйте нам 7 днів на тиждень:  Телефонуйте нам 7 днів на тиждень: 
Телефонуйте нам 7 днів на тиждень

Зателефонуйте нам БЕЗКОШТОВНО

7 днів на тиждень
Short-term travel visas
Long-term visas & Immigration
 
Замовити візу
Пересилаєте поштою документи
Отримати візу
Експерт з візових послуг у Італія з 2003, VisaHQ це приватне візове агентство, не пов'язане з урядом Італія. VisaHQ надає послуги з оформлення візи у Італія та стягує плату за обслуговування. Порівняйте звичайний процесс оформлення візи і подачу за допомогою спеціалістів компанії VisaHQ у відео 
  • n
    Туристична віза
    не потрібна
  • n
    Бізнес-віза
    не потрібна
Віза не потрібна для пункту призначення.

Віза не потрібна для перебування до 90 днів протягом 180-денного періоду.

Віза не потрібна для перебування до 90 днів протягом 180-денного періоду.

VisaHQ надає консультування та перегляд документів, тільки попередню перевірку. Будь ласка, не надсилайте оригінальні документи до VisaHQ. Ви повинні зарезервувати зустріч та особисто з'явитися, щоб подати свої документи та біометрію в найближчому консульстві у вашій юрисдикції.

Зареєструйте свою поїздку з US Department of State!
Будьте проінформовані.
Отримуйте важливу інформацію від посольства про умови безпеки у країні вашого призначення, що допоможе вам приймати обґрунтовані рішення щодо ваших подорожей.
Будьте безпечними.
Допоможіть US Embassy зв'язатися з вами у випадку надзвичайної ситуації, чи то природної катастрофи, громадських заворушень або сімейної надзвичайної ситуації.
Будьте на зв'язку.
Допоможіть родині та друзям зв'язатися з вами у випадку надзвичайної ситуації.
  • Форма заявки на візу. Повністю заповнена та підписана заявка

  • Копія паспорта. Копія інформаційних сторінок вашого дійсного паспорта з підписом та щонайменше 1 рік залишку терміну дії. Будь ласка, НЕ надсилайте оригінал паспорта.

  • Фотографія у форматі паспорта. Включіть фото у стилі паспорта з білим фоном, зроблене протягом останніх 6 місяців. Ви також можете вибрати завантаження фото до вашого замовлення для друку. За цю послугу стягується плата.

  • Доказ про статус. Копія статусу імміграції в Сполучених Штатах, така як картка резидента, робота або дозвіл на навчання. Цей документ повинен бути дійсним протягом принаймні 3 місяців після вашого запланованого виїзду зі зони Шенген.

  • Водійське посвідчення. Копія посвідчення водія або документа, виданого державою, зазначеного заявником.

  • Лист зарахування. Для студентів, які вступають на повну програму італійського університету: копія декларації про вартість (dichiarazione di valore), якщо така є, видана Шкільним відділом італійського консульства/посольства, що має юрисдикцію над університетом/школою, що видала сертифікат.
    Якщо ви берете участь у програмі навчання за кордоном, вам потрібно мати лист від університету в Сполучених Штатах, адресований Візовому відділу італійського консульства в Нью-Йорку, в якому зазначено, що студент офіційно зарахований до цього університету і підтверджує свою участь у програмі навчання за кордоном в Італії. У листі повинна бути зазначена адреса університету в Італії, дати та тривалість програми.

    Лист про зарахування може бути наданий Офісом навчання за кордоном. Для відвідувачів зверніться до вашого офісу навчання за кордоном або реєстратури, щоб отримати цей лист. В ньому повинно бути зазначено, що ви зараховані до вашого домашнього навчального закладу, коли ви вступили до коледжу/університету, вашу спеціальність, наступний семестр, в якому ви будете зараховані на заняття у вашому домашньому навчальному закладі, і ваша очікувана дата випуску. Будь ласка, дивіться приклад.

  • Фінансова підтримка. Студенти повинні продемонструвати, що вони мають кошти у розмірі 50,00 доларів США на день протягом тривалості своєї програми, що становить загалом 5500,00 доларів США за семестр. Це повинно бути у вигляді особистого банківського листа на офіційному бланку вашого банку, в якому зазначається загальна сума коштів на вашому особистому рахунку (без спільних банківських рахунків з батьками). Зверніть увагу, що мінімальна сума коштів, необхідна для навчання в Італії, варіюється від консульства до консульства, але зазвичай становить близько 5500,00 доларів США за семестр. Будь ласка, перевірте своє консульство для отримання конкретної інформації. Цей рахунок повинен бути на ім'я студента і не може бути спільним рахунком. Студенти, які отримали стипендію / фінансову допомогу, повинні надати лист від університету, в якому зазначається сума та дата виплати.

    Будь ласка, перевірте своє консульство для отримання конкретної інформації.
    a. Цей рахунок повинен бути на ім'я студента і не може бути спільним рахунком.
    b. Лист повинен бути кольоровим, з оригінальним бланком і не повинен бути чорно-білим - він повинен виглядати як оригінальний документ.
    c. Він повинен бути підписаний керівником відділення або іншим представником банку.
    d. "Студенти, які отримали стипендію / фінансову допомогу, повинні надати лист від університету, в якому зазначається сума та дата виплати." Це означає, що вам потрібно мати повернення 5500,00 доларів США, щоб отримати лист від фінансової допомоги. Якщо у вас немає повернення 5500,00 доларів США, ви можете поєднати свій банківський лист з листом фінансової допомоги, якщо загальна сума дорівнює 5500,00 доларів США.
    e. Якщо ви не отримуєте фінансову допомогу, але у вас немає 5500,00 доларів США на банківському рахунку, ви можете зробити наступне:
    f. Ви можете надати виписку з кредитної картки, на якій вказано вашу доступну кредитну лінію, разом з вашим банківським листом. Сума на вашому банківському рахунку та доступний кредит повинні складати не менше 5500,00 доларів США.
    g. Ви можете попросити своїх батьків або опікуна помістити додаткові кошти на ваш рахунок (якщо вони можуть це зробити) настільки довго, наскільки це необхідно для отримання вашого банківського листа.

    Якщо у вас немає необхідних коштів на банківському рахунку, вимаганих консульством, ви можете надати виписку з кредитної картки, на якій вказано вашу доступну кредитну лінію разом з вашим банківським листом. Сума на вашому банківському рахунку та доступний кредит на вашій кредитній картці повинні складати не менше 5500,00 доларів США.

  • Страхування здоров'я. Proof of international health insurance with a minimum coverage of EUR 30,000, specifically covering travel to Schengen states is required. The policy should cover all expenses for repatriation, emergency medical aid, and hospital treatment for the period of stay. Applicants can get a free quote and purchase valid travel insurance from our affiliate.

  • Конверт. Passports будуть повернуті виключно поштою. У день призначення заявник ПОВИНЕН мати самоадресовану, передплачену конверта (передплачені етикетки з штрих-кодом або марки + номер відстеження) та його фотокопію. Візовий офіс приймає тільки передплачені пріоритетні конверти від поштової служби США (без FedEx, без UPS). "Студенти повинні подати форму декларації про відправлення візового паспорта разом зі своєю візовою заявкою, ось форма."

  • Посольська плата. Призначення слід сплатити консульський збір у розмірі 80 євро.

  • Форма заявки на візу. Повністю заповнена та підписана заявка

  • Копія паспорта. Копія інформаційних сторінок вашого дійсного паспорта з підписом та щонайменше 1 рік залишку терміну дії. Будь ласка, НЕ надсилайте оригінал паспорта.

  • Фотографія у форматі паспорта. Включіть фото у стилі паспорта з білим фоном, зроблене протягом останніх 6 місяців. Ви також можете вибрати завантаження фото до вашого замовлення для друку. За цю послугу стягується плата.

  • Доказ про статус. Копія статусу імміграції в Сполучених Штатах, така як картка резидента, робота або дозвіл на навчання. Цей документ повинен бути дійсним протягом принаймні 3 місяців після вашого запланованого виїзду зі зони Шенген.

  • Водійське посвідчення. Копія посвідчення водія або документа, виданого державою, зазначеного заявником.

  • Лист зарахування. Для студентів, які вступають на повну програму італійського університету: копія декларації про вартість (dichiarazione di valore), якщо така є, видана Шкільним відділом італійського консульства/посольства, що має юрисдикцію над університетом/школою, що видала сертифікат.
    Якщо ви берете участь у програмі навчання за кордоном, вам потрібно мати лист від університету в Сполучених Штатах, адресований Візовому відділу італійського консульства в Нью-Йорку, в якому зазначено, що студент офіційно зарахований до цього університету і підтверджує свою участь у програмі навчання за кордоном в Італії. У листі повинна бути зазначена адреса університету в Італії, дати та тривалість програми.

    Лист про зарахування може бути наданий Офісом навчання за кордоном. Для відвідувачів зверніться до вашого офісу навчання за кордоном або реєстратури, щоб отримати цей лист. В ньому повинно бути зазначено, що ви зараховані до вашого домашнього навчального закладу, коли ви вступили до коледжу/університету, вашу спеціальність, наступний семестр, в якому ви будете зараховані на заняття у вашому домашньому навчальному закладі, і ваша очікувана дата випуску. Будь ласка, дивіться приклад.

  • Фінансова підтримка. Студенти повинні продемонструвати, що вони мають кошти у розмірі 50,00 доларів США на день протягом тривалості своєї програми, що становить загалом 5500,00 доларів США за семестр. Це повинно бути у вигляді особистого банківського листа на офіційному бланку вашого банку, в якому зазначається загальна сума коштів на вашому особистому рахунку (без спільних банківських рахунків з батьками). Зверніть увагу, що мінімальна сума коштів, необхідна для навчання в Італії, варіюється від консульства до консульства, але зазвичай становить близько 5500,00 доларів США за семестр. Будь ласка, перевірте своє консульство для отримання конкретної інформації. Цей рахунок повинен бути на ім'я студента і не може бути спільним рахунком. Студенти, які отримали стипендію / фінансову допомогу, повинні надати лист від університету, в якому зазначається сума та дата виплати.

    Будь ласка, перевірте своє консульство для отримання конкретної інформації.
    a. Цей рахунок повинен бути на ім'я студента і не може бути спільним рахунком.
    b. Лист повинен бути кольоровим, з оригінальним бланком і не повинен бути чорно-білим - він повинен виглядати як оригінальний документ.
    c. Він повинен бути підписаний керівником відділення або іншим представником банку.
    d. "Студенти, які отримали стипендію / фінансову допомогу, повинні надати лист від університету, в якому зазначається сума та дата виплати." Це означає, що вам потрібно мати повернення 5500,00 доларів США, щоб отримати лист від фінансової допомоги. Якщо у вас немає повернення 5500,00 доларів США, ви можете поєднати свій банківський лист з листом фінансової допомоги, якщо загальна сума дорівнює 5500,00 доларів США.
    e. Якщо ви не отримуєте фінансову допомогу, але у вас немає 5500,00 доларів США на банківському рахунку, ви можете зробити наступне:
    f. Ви можете надати виписку з кредитної картки, на якій вказано вашу доступну кредитну лінію, разом з вашим банківським листом. Сума на вашому банківському рахунку та доступний кредит повинні складати не менше 5500,00 доларів США.
    g. Ви можете попросити своїх батьків або опікуна помістити додаткові кошти на ваш рахунок (якщо вони можуть це зробити) настільки довго, наскільки це необхідно для отримання вашого банківського листа.

    Якщо у вас немає необхідних коштів на банківському рахунку, вимаганих консульством, ви можете надати виписку з кредитної картки, на якій вказано вашу доступну кредитну лінію разом з вашим банківським листом. Сума на вашому банківському рахунку та доступний кредит на вашій кредитній картці повинні складати не менше 5500,00 доларів США.

  • Страхування здоров'я. Proof of international health insurance with a minimum coverage of EUR 30,000, specifically covering travel to Schengen states is required. The policy should cover all expenses for repatriation, emergency medical aid, and hospital treatment for the period of stay. Applicants can get a free quote and purchase valid travel insurance from our affiliate.

  • Конверт. Passports будуть повернуті виключно поштою. У день призначення заявник ПОВИНЕН мати самоадресовану, передплачену конверта (передплачені етикетки з штрих-кодом або марки + номер відстеження) та його фотокопію. Візовий офіс приймає тільки передплачені пріоритетні конверти від поштової служби США (без FedEx, без UPS). "Студенти повинні подати форму декларації про відправлення візового паспорта разом зі своєю візовою заявкою, ось форма."

  • Посольська плата. Призначення слід сплатити консульський збір у розмірі 80 євро.

  • Форма заявки на візу. Повністю заповнена та підписана заявка

  • Копія паспорта. Копія інформаційних сторінок вашого дійсного паспорта з підписом та щонайменше 1 рік залишку терміну дії. Будь ласка, НЕ надсилайте оригінал паспорта.

  • Фотографія у форматі паспорта. Включіть фото у стилі паспорта з білим фоном, зроблене протягом останніх 6 місяців. Ви також можете вибрати завантаження фото до вашого замовлення для друку. За цю послугу стягується плата.

  • Доказ про статус. Копія статусу імміграції в Сполучених Штатах, така як картка резидента, робота або дозвіл на навчання. Цей документ повинен бути дійсним протягом принаймні 3 місяців після вашого запланованого виїзду зі зони Шенген.

  • Водійське посвідчення. Копія посвідчення водія або документа, виданого державою, зазначеного заявником.

  • Лист зарахування. Для студентів, які вступають на повну програму італійського університету: копія декларації про вартість (dichiarazione di valore), якщо така є, видана Шкільним відділом італійського консульства/посольства, що має юрисдикцію над університетом/школою, що видала сертифікат.
    Якщо ви берете участь у програмі навчання за кордоном, вам потрібно мати лист від університету в Сполучених Штатах, адресований Візовому відділу італійського консульства в Нью-Йорку, в якому зазначено, що студент офіційно зарахований до цього університету і підтверджує свою участь у програмі навчання за кордоном в Італії. У листі повинна бути зазначена адреса університету в Італії, дати та тривалість програми.

    Лист про зарахування може бути наданий Офісом навчання за кордоном. Для відвідувачів зверніться до вашого офісу навчання за кордоном або реєстратури, щоб отримати цей лист. В ньому повинно бути зазначено, що ви зараховані до вашого домашнього навчального закладу, коли ви вступили до коледжу/університету, вашу спеціальність, наступний семестр, в якому ви будете зараховані на заняття у вашому домашньому навчальному закладі, і ваша очікувана дата випуску. Будь ласка, дивіться приклад.

  • Фінансова підтримка. Студенти повинні продемонструвати, що вони мають кошти у розмірі 50,00 доларів США на день протягом тривалості своєї програми, що становить загалом 5500,00 доларів США за семестр. Це повинно бути у вигляді особистого банківського листа на офіційному бланку вашого банку, в якому зазначається загальна сума коштів на вашому особистому рахунку (без спільних банківських рахунків з батьками). Зверніть увагу, що мінімальна сума коштів, необхідна для навчання в Італії, варіюється від консульства до консульства, але зазвичай становить близько 5500,00 доларів США за семестр. Будь ласка, перевірте своє консульство для отримання конкретної інформації. Цей рахунок повинен бути на ім'я студента і не може бути спільним рахунком. Студенти, які отримали стипендію / фінансову допомогу, повинні надати лист від університету, в якому зазначається сума та дата виплати.

    Будь ласка, перевірте своє консульство для отримання конкретної інформації.
    a. Цей рахунок повинен бути на ім'я студента і не може бути спільним рахунком.
    b. Лист повинен бути кольоровим, з оригінальним бланком і не повинен бути чорно-білим - він повинен виглядати як оригінальний документ.
    c. Він повинен бути підписаний керівником відділення або іншим представником банку.
    d. "Студенти, які отримали стипендію / фінансову допомогу, повинні надати лист від університету, в якому зазначається сума та дата виплати." Це означає, що вам потрібно мати повернення 5500,00 доларів США, щоб отримати лист від фінансової допомоги. Якщо у вас немає повернення 5500,00 доларів США, ви можете поєднати свій банківський лист з листом фінансової допомоги, якщо загальна сума дорівнює 5500,00 доларів США.
    e. Якщо ви не отримуєте фінансову допомогу, але у вас немає 5500,00 доларів США на банківському рахунку, ви можете зробити наступне:
    f. Ви можете надати виписку з кредитної картки, на якій вказано вашу доступну кредитну лінію, разом з вашим банківським листом. Сума на вашому банківському рахунку та доступний кредит повинні складати не менше 5500,00 доларів США.
    g. Ви можете попросити своїх батьків або опікуна помістити додаткові кошти на ваш рахунок (якщо вони можуть це зробити) настільки довго, наскільки це необхідно для отримання вашого банківського листа.

    Якщо у вас немає необхідних коштів на банківському рахунку, вимаганих консульством, ви можете надати виписку з кредитної картки, на якій вказано вашу доступну кредитну лінію разом з вашим банківським листом. Сума на вашому банківському рахунку та доступний кредит на вашій кредитній картці повинні складати не менше 5500,00 доларів США.

  • Страхування здоров'я. Proof of international health insurance with a minimum coverage of EUR 30,000, specifically covering travel to Schengen states is required. The policy should cover all expenses for repatriation, emergency medical aid, and hospital treatment for the period of stay. Applicants can get a free quote and purchase valid travel insurance from our affiliate.

  • Конверт. Passports будуть повернуті виключно поштою. У день призначення заявник ПОВИНЕН мати самоадресовану, передплачену конверта (передплачені етикетки з штрих-кодом або марки + номер відстеження) та його фотокопію. Візовий офіс приймає тільки передплачені пріоритетні конверти від поштової служби США (без FedEx, без UPS). "Студенти повинні подати форму декларації про відправлення візового паспорта разом зі своєю візовою заявкою, ось форма."

  • Посольська плата. Призначення слід сплатити консульський збір у розмірі 80 євро.

  • Форма заявки на візу. Повністю заповнена та підписана заявка

  • Копія паспорта. Копія інформаційних сторінок вашого дійсного паспорта з підписом та щонайменше 1 рік залишку терміну дії. Будь ласка, НЕ надсилайте оригінал паспорта.

  • Фотографія у форматі паспорта. Включіть фото у стилі паспорта з білим фоном, зроблене протягом останніх 6 місяців. Ви також можете вибрати завантаження фото до вашого замовлення для друку. За цю послугу стягується плата.

  • Доказ про статус. Копія статусу імміграції в Сполучених Штатах, така як картка резидента, робота або дозвіл на навчання. Цей документ повинен бути дійсним протягом принаймні 3 місяців після вашого запланованого виїзду зі зони Шенген.

  • Водійське посвідчення. Копія посвідчення водія або документа, виданого державою, зазначеного заявником.

  • Лист зарахування. Для студентів, які вступають на повну програму італійського університету: копія декларації про вартість (dichiarazione di valore), якщо така є, видана Шкільним відділом італійського консульства/посольства, що має юрисдикцію над університетом/школою, що видала сертифікат.
    Якщо ви берете участь у програмі навчання за кордоном, вам потрібно мати лист від університету в Сполучених Штатах, адресований Візовому відділу італійського консульства в Нью-Йорку, в якому зазначено, що студент офіційно зарахований до цього університету і підтверджує свою участь у програмі навчання за кордоном в Італії. У листі повинна бути зазначена адреса університету в Італії, дати та тривалість програми.

    Лист про зарахування може бути наданий Офісом навчання за кордоном. Для відвідувачів зверніться до вашого офісу навчання за кордоном або реєстратури, щоб отримати цей лист. В ньому повинно бути зазначено, що ви зараховані до вашого домашнього навчального закладу, коли ви вступили до коледжу/університету, вашу спеціальність, наступний семестр, в якому ви будете зараховані на заняття у вашому домашньому навчальному закладі, і ваша очікувана дата випуску. Будь ласка, дивіться приклад.

  • Фінансова підтримка. Студенти повинні продемонструвати, що вони мають кошти у розмірі 50,00 доларів США на день протягом тривалості своєї програми, що становить загалом 5500,00 доларів США за семестр. Це повинно бути у вигляді особистого банківського листа на офіційному бланку вашого банку, в якому зазначається загальна сума коштів на вашому особистому рахунку (без спільних банківських рахунків з батьками). Зверніть увагу, що мінімальна сума коштів, необхідна для навчання в Італії, варіюється від консульства до консульства, але зазвичай становить близько 5500,00 доларів США за семестр. Будь ласка, перевірте своє консульство для отримання конкретної інформації. Цей рахунок повинен бути на ім'я студента і не може бути спільним рахунком. Студенти, які отримали стипендію / фінансову допомогу, повинні надати лист від університету, в якому зазначається сума та дата виплати.

    Будь ласка, перевірте своє консульство для отримання конкретної інформації.
    a. Цей рахунок повинен бути на ім'я студента і не може бути спільним рахунком.
    b. Лист повинен бути кольоровим, з оригінальним бланком і не повинен бути чорно-білим - він повинен виглядати як оригінальний документ.
    c. Він повинен бути підписаний керівником відділення або іншим представником банку.
    d. "Студенти, які отримали стипендію / фінансову допомогу, повинні надати лист від університету, в якому зазначається сума та дата виплати." Це означає, що вам потрібно мати повернення 5500,00 доларів США, щоб отримати лист від фінансової допомоги. Якщо у вас немає повернення 5500,00 доларів США, ви можете поєднати свій банківський лист з листом фінансової допомоги, якщо загальна сума дорівнює 5500,00 доларів США.
    e. Якщо ви не отримуєте фінансову допомогу, але у вас немає 5500,00 доларів США на банківському рахунку, ви можете зробити наступне:
    f. Ви можете надати виписку з кредитної картки, на якій вказано вашу доступну кредитну лінію, разом з вашим банківським листом. Сума на вашому банківському рахунку та доступний кредит повинні складати не менше 5500,00 доларів США.
    g. Ви можете попросити своїх батьків або опікуна помістити додаткові кошти на ваш рахунок (якщо вони можуть це зробити) настільки довго, наскільки це необхідно для отримання вашого банківського листа.

    Якщо у вас немає необхідних коштів на банківському рахунку, вимаганих консульством, ви можете надати виписку з кредитної картки, на якій вказано вашу доступну кредитну лінію разом з вашим банківським листом. Сума на вашому банківському рахунку та доступний кредит на вашій кредитній картці повинні складати не менше 5500,00 доларів США.

  • Страхування здоров'я. Proof of international health insurance with a minimum coverage of EUR 30,000, specifically covering travel to Schengen states is required. The policy should cover all expenses for repatriation, emergency medical aid, and hospital treatment for the period of stay. Applicants can get a free quote and purchase valid travel insurance from our affiliate.

  • Конверт. Passports будуть повернуті виключно поштою. У день призначення заявник ПОВИНЕН мати самоадресовану, передплачену конверта (передплачені етикетки з штрих-кодом або марки + номер відстеження) та його фотокопію. Візовий офіс приймає тільки передплачені пріоритетні конверти від поштової служби США (без FedEx, без UPS). "Студенти повинні подати форму декларації про відправлення візового паспорта разом зі своєю візовою заявкою, ось форма."

  • Посольська плата. Призначення слід сплатити консульський збір у розмірі 80 євро.

  • Форма заявки на візу. Повністю заповнена та підписана заявка

  • Копія паспорта. Копія інформаційних сторінок вашого дійсного паспорта з підписом та щонайменше 1 рік залишку терміну дії. Будь ласка, НЕ надсилайте оригінал паспорта.

  • Фотографія у форматі паспорта. Включіть фото у стилі паспорта з білим фоном, зроблене протягом останніх 6 місяців. Ви також можете вибрати завантаження фото до вашого замовлення для друку. За цю послугу стягується плата.

  • Доказ про статус. Копія статусу імміграції в Сполучених Штатах, така як картка резидента, робота або дозвіл на навчання. Цей документ повинен бути дійсним протягом принаймні 3 місяців після вашого запланованого виїзду зі зони Шенген.

  • Водійське посвідчення. Копія посвідчення водія або документа, виданого державою, зазначеного заявником.

  • Лист зарахування. Для студентів, які вступають на повну програму італійського університету: копія декларації про вартість (dichiarazione di valore), якщо така є, видана Шкільним відділом італійського консульства/посольства, що має юрисдикцію над університетом/школою, що видала сертифікат.
    Якщо ви берете участь у програмі навчання за кордоном, вам потрібно мати лист від університету в Сполучених Штатах, адресований Візовому відділу італійського консульства в Нью-Йорку, в якому зазначено, що студент офіційно зарахований до цього університету і підтверджує свою участь у програмі навчання за кордоном в Італії. У листі повинна бути зазначена адреса університету в Італії, дати та тривалість програми.

    Лист про зарахування може бути наданий Офісом навчання за кордоном. Для відвідувачів зверніться до вашого офісу навчання за кордоном або реєстратури, щоб отримати цей лист. В ньому повинно бути зазначено, що ви зараховані до вашого домашнього навчального закладу, коли ви вступили до коледжу/університету, вашу спеціальність, наступний семестр, в якому ви будете зараховані на заняття у вашому домашньому навчальному закладі, і ваша очікувана дата випуску. Будь ласка, дивіться приклад.

  • Фінансова підтримка. Студенти повинні продемонструвати, що вони мають кошти у розмірі 50,00 доларів США на день протягом тривалості своєї програми, що становить загалом 5500,00 доларів США за семестр. Це повинно бути у вигляді особистого банківського листа на офіційному бланку вашого банку, в якому зазначається загальна сума коштів на вашому особистому рахунку (без спільних банківських рахунків з батьками). Зверніть увагу, що мінімальна сума коштів, необхідна для навчання в Італії, варіюється від консульства до консульства, але зазвичай становить близько 5500,00 доларів США за семестр. Будь ласка, перевірте своє консульство для отримання конкретної інформації. Цей рахунок повинен бути на ім'я студента і не може бути спільним рахунком. Студенти, які отримали стипендію / фінансову допомогу, повинні надати лист від університету, в якому зазначається сума та дата виплати.

    Будь ласка, перевірте своє консульство для отримання конкретної інформації.
    a. Цей рахунок повинен бути на ім'я студента і не може бути спільним рахунком.
    b. Лист повинен бути кольоровим, з оригінальним бланком і не повинен бути чорно-білим - він повинен виглядати як оригінальний документ.
    c. Він повинен бути підписаний керівником відділення або іншим представником банку.
    d. "Студенти, які отримали стипендію / фінансову допомогу, повинні надати лист від університету, в якому зазначається сума та дата виплати." Це означає, що вам потрібно мати повернення 5500,00 доларів США, щоб отримати лист від фінансової допомоги. Якщо у вас немає повернення 5500,00 доларів США, ви можете поєднати свій банківський лист з листом фінансової допомоги, якщо загальна сума дорівнює 5500,00 доларів США.
    e. Якщо ви не отримуєте фінансову допомогу, але у вас немає 5500,00 доларів США на банківському рахунку, ви можете зробити наступне:
    f. Ви можете надати виписку з кредитної картки, на якій вказано вашу доступну кредитну лінію, разом з вашим банківським листом. Сума на вашому банківському рахунку та доступний кредит повинні складати не менше 5500,00 доларів США.
    g. Ви можете попросити своїх батьків або опікуна помістити додаткові кошти на ваш рахунок (якщо вони можуть це зробити) настільки довго, наскільки це необхідно для отримання вашого банківського листа.

    Якщо у вас немає необхідних коштів на банківському рахунку, вимаганих консульством, ви можете надати виписку з кредитної картки, на якій вказано вашу доступну кредитну лінію разом з вашим банківським листом. Сума на вашому банківському рахунку та доступний кредит на вашій кредитній картці повинні складати не менше 5500,00 доларів США.

  • Страхування здоров'я. Proof of international health insurance with a minimum coverage of EUR 30,000, specifically covering travel to Schengen states is required. The policy should cover all expenses for repatriation, emergency medical aid, and hospital treatment for the period of stay. Applicants can get a free quote and purchase valid travel insurance from our affiliate.

  • Конверт. Passports будуть повернуті виключно поштою. У день призначення заявник ПОВИНЕН мати самоадресовану, передплачену конверта (передплачені етикетки з штрих-кодом або марки + номер відстеження) та його фотокопію. Візовий офіс приймає тільки передплачені пріоритетні конверти від поштової служби США (без FedEx, без UPS). "Студенти повинні подати форму декларації про відправлення візового паспорта разом зі своєю візовою заявкою, ось форма."

  • Посольська плата. Призначення слід сплатити консульський збір у розмірі 80 євро.

  • Форма заявки на візу. Повністю заповнена та підписана заявка

  • Копія паспорта. Копія інформаційних сторінок вашого дійсного паспорта з підписом та щонайменше 1 рік залишку терміну дії. Будь ласка, НЕ надсилайте оригінал паспорта.

  • Фотографія у форматі паспорта. Включіть фото у стилі паспорта з білим фоном, зроблене протягом останніх 6 місяців. Ви також можете вибрати завантаження фото до вашого замовлення для друку. За цю послугу стягується плата.

  • Доказ про статус. Копія статусу імміграції в Сполучених Штатах, така як картка резидента, робота або дозвіл на навчання. Цей документ повинен бути дійсним протягом принаймні 3 місяців після вашого запланованого виїзду зі зони Шенген.

  • Водійське посвідчення. Копія посвідчення водія або документа, виданого державою, зазначеного заявником.

  • Лист зарахування. Для студентів, які вступають на повну програму італійського університету: копія декларації про вартість (dichiarazione di valore), якщо така є, видана Шкільним відділом італійського консульства/посольства, що має юрисдикцію над університетом/школою, що видала сертифікат.
    Якщо ви берете участь у програмі навчання за кордоном, вам потрібно мати лист від університету в Сполучених Штатах, адресований Візовому відділу італійського консульства в Нью-Йорку, в якому зазначено, що студент офіційно зарахований до цього університету і підтверджує свою участь у програмі навчання за кордоном в Італії. У листі повинна бути зазначена адреса університету в Італії, дати та тривалість програми.

    Лист про зарахування може бути наданий Офісом навчання за кордоном. Для відвідувачів зверніться до вашого офісу навчання за кордоном або реєстратури, щоб отримати цей лист. В ньому повинно бути зазначено, що ви зараховані до вашого домашнього навчального закладу, коли ви вступили до коледжу/університету, вашу спеціальність, наступний семестр, в якому ви будете зараховані на заняття у вашому домашньому навчальному закладі, і ваша очікувана дата випуску. Будь ласка, дивіться приклад.

  • Фінансова підтримка. Студенти повинні продемонструвати, що вони мають кошти у розмірі 50,00 доларів США на день протягом тривалості своєї програми, що становить загалом 5500,00 доларів США за семестр. Це повинно бути у вигляді особистого банківського листа на офіційному бланку вашого банку, в якому зазначається загальна сума коштів на вашому особистому рахунку (без спільних банківських рахунків з батьками). Зверніть увагу, що мінімальна сума коштів, необхідна для навчання в Італії, варіюється від консульства до консульства, але зазвичай становить близько 5500,00 доларів США за семестр. Будь ласка, перевірте своє консульство для отримання конкретної інформації. Цей рахунок повинен бути на ім'я студента і не може бути спільним рахунком. Студенти, які отримали стипендію / фінансову допомогу, повинні надати лист від університету, в якому зазначається сума та дата виплати.

    Будь ласка, перевірте своє консульство для отримання конкретної інформації.
    a. Цей рахунок повинен бути на ім'я студента і не може бути спільним рахунком.
    b. Лист повинен бути кольоровим, з оригінальним бланком і не повинен бути чорно-білим - він повинен виглядати як оригінальний документ.
    c. Він повинен бути підписаний керівником відділення або іншим представником банку.
    d. "Студенти, які отримали стипендію / фінансову допомогу, повинні надати лист від університету, в якому зазначається сума та дата виплати." Це означає, що вам потрібно мати повернення 5500,00 доларів США, щоб отримати лист від фінансової допомоги. Якщо у вас немає повернення 5500,00 доларів США, ви можете поєднати свій банківський лист з листом фінансової допомоги, якщо загальна сума дорівнює 5500,00 доларів США.
    e. Якщо ви не отримуєте фінансову допомогу, але у вас немає 5500,00 доларів США на банківському рахунку, ви можете зробити наступне:
    f. Ви можете надати виписку з кредитної картки, на якій вказано вашу доступну кредитну лінію, разом з вашим банківським листом. Сума на вашому банківському рахунку та доступний кредит повинні складати не менше 5500,00 доларів США.
    g. Ви можете попросити своїх батьків або опікуна помістити додаткові кошти на ваш рахунок (якщо вони можуть це зробити) настільки довго, наскільки це необхідно для отримання вашого банківського листа.

    Якщо у вас немає необхідних коштів на банківському рахунку, вимаганих консульством, ви можете надати виписку з кредитної картки, на якій вказано вашу доступну кредитну лінію разом з вашим банківським листом. Сума на вашому банківському рахунку та доступний кредит на вашій кредитній картці повинні складати не менше 5500,00 доларів США.

  • Страхування здоров'я. Proof of international health insurance with a minimum coverage of EUR 30,000, specifically covering travel to Schengen states is required. The policy should cover all expenses for repatriation, emergency medical aid, and hospital treatment for the period of stay. Applicants can get a free quote and purchase valid travel insurance from our affiliate.

  • Конверт. Passports будуть повернуті виключно поштою. У день призначення заявник ПОВИНЕН мати самоадресовану, передплачену конверта (передплачені етикетки з штрих-кодом або марки + номер відстеження) та його фотокопію. Візовий офіс приймає тільки передплачені пріоритетні конверти від поштової служби США (без FedEx, без UPS). "Студенти повинні подати форму декларації про відправлення візового паспорта разом зі своєю візовою заявкою, ось форма."

  • Посольська плата. Призначення слід сплатити консульський збір у розмірі 80 євро.

  • Форма заявки на візу. Повністю заповнена та підписана заявка

  • Копія паспорта. Копія інформаційних сторінок вашого дійсного паспорта з підписом та щонайменше 1 рік залишку терміну дії. Будь ласка, НЕ надсилайте оригінал паспорта.

  • Фотографія у форматі паспорта. Включіть фото у стилі паспорта з білим фоном, зроблене протягом останніх 6 місяців. Ви також можете вибрати завантаження фото до вашого замовлення для друку. За цю послугу стягується плата.

  • Доказ про статус. Копія статусу імміграції в Сполучених Штатах, така як картка резидента, робота або дозвіл на навчання. Цей документ повинен бути дійсним протягом принаймні 3 місяців після вашого запланованого виїзду зі зони Шенген.

  • Водійське посвідчення. Копія посвідчення водія або документа, виданого державою, зазначеного заявником.

  • Лист зарахування. Для студентів, які вступають на повну програму італійського університету: копія декларації про вартість (dichiarazione di valore), якщо така є, видана Шкільним відділом італійського консульства/посольства, що має юрисдикцію над університетом/школою, що видала сертифікат.
    Якщо ви берете участь у програмі навчання за кордоном, вам потрібно мати лист від університету в Сполучених Штатах, адресований Візовому відділу італійського консульства в Нью-Йорку, в якому зазначено, що студент офіційно зарахований до цього університету і підтверджує свою участь у програмі навчання за кордоном в Італії. У листі повинна бути зазначена адреса університету в Італії, дати та тривалість програми.

    Лист про зарахування може бути наданий Офісом навчання за кордоном. Для відвідувачів зверніться до вашого офісу навчання за кордоном або реєстратури, щоб отримати цей лист. В ньому повинно бути зазначено, що ви зараховані до вашого домашнього навчального закладу, коли ви вступили до коледжу/університету, вашу спеціальність, наступний семестр, в якому ви будете зараховані на заняття у вашому домашньому навчальному закладі, і ваша очікувана дата випуску. Будь ласка, дивіться приклад.

  • Фінансова підтримка. Студенти повинні продемонструвати, що вони мають кошти у розмірі 50,00 доларів США на день протягом тривалості своєї програми, що становить загалом 5500,00 доларів США за семестр. Це повинно бути у вигляді особистого банківського листа на офіційному бланку вашого банку, в якому зазначається загальна сума коштів на вашому особистому рахунку (без спільних банківських рахунків з батьками). Зверніть увагу, що мінімальна сума коштів, необхідна для навчання в Італії, варіюється від консульства до консульства, але зазвичай становить близько 5500,00 доларів США за семестр. Будь ласка, перевірте своє консульство для отримання конкретної інформації. Цей рахунок повинен бути на ім'я студента і не може бути спільним рахунком. Студенти, які отримали стипендію / фінансову допомогу, повинні надати лист від університету, в якому зазначається сума та дата виплати.

    Будь ласка, перевірте своє консульство для отримання конкретної інформації.
    a. Цей рахунок повинен бути на ім'я студента і не може бути спільним рахунком.
    b. Лист повинен бути кольоровим, з оригінальним бланком і не повинен бути чорно-білим - він повинен виглядати як оригінальний документ.
    c. Він повинен бути підписаний керівником відділення або іншим представником банку.
    d. "Студенти, які отримали стипендію / фінансову допомогу, повинні надати лист від університету, в якому зазначається сума та дата виплати." Це означає, що вам потрібно мати повернення 5500,00 доларів США, щоб отримати лист від фінансової допомоги. Якщо у вас немає повернення 5500,00 доларів США, ви можете поєднати свій банківський лист з листом фінансової допомоги, якщо загальна сума дорівнює 5500,00 доларів США.
    e. Якщо ви не отримуєте фінансову допомогу, але у вас немає 5500,00 доларів США на банківському рахунку, ви можете зробити наступне:
    f. Ви можете надати виписку з кредитної картки, на якій вказано вашу доступну кредитну лінію, разом з вашим банківським листом. Сума на вашому банківському рахунку та доступний кредит повинні складати не менше 5500,00 доларів США.
    g. Ви можете попросити своїх батьків або опікуна помістити додаткові кошти на ваш рахунок (якщо вони можуть це зробити) настільки довго, наскільки це необхідно для отримання вашого банківського листа.

    Якщо у вас немає необхідних коштів на банківському рахунку, вимаганих консульством, ви можете надати виписку з кредитної картки, на якій вказано вашу доступну кредитну лінію разом з вашим банківським листом. Сума на вашому банківському рахунку та доступний кредит на вашій кредитній картці повинні складати не менше 5500,00 доларів США.

  • Страхування здоров'я. Proof of international health insurance with a minimum coverage of EUR 30,000, specifically covering travel to Schengen states is required. The policy should cover all expenses for repatriation, emergency medical aid, and hospital treatment for the period of stay. Applicants can get a free quote and purchase valid travel insurance from our affiliate.

  • Конверт. Passports будуть повернуті виключно поштою. У день призначення заявник ПОВИНЕН мати самоадресовану, передплачену конверта (передплачені етикетки з штрих-кодом або марки + номер відстеження) та його фотокопію. Візовий офіс приймає тільки передплачені пріоритетні конверти від поштової служби США (без FedEx, без UPS). "Студенти повинні подати форму декларації про відправлення візового паспорта разом зі своєю візовою заявкою, ось форма."

  • Посольська плата. Призначення слід сплатити консульський збір у розмірі 80 євро.

  • Форма заявки на візу. Повністю заповнена та підписана заявка

  • Копія паспорта. Копія інформаційних сторінок вашого дійсного паспорта з підписом та щонайменше 1 рік залишку терміну дії. Будь ласка, НЕ надсилайте оригінал паспорта.

  • Фотографія у форматі паспорта. Включіть фото у стилі паспорта з білим фоном, зроблене протягом останніх 6 місяців. Ви також можете вибрати завантаження фото до вашого замовлення для друку. За цю послугу стягується плата.

  • Доказ про статус. Копія статусу імміграції в Сполучених Штатах, така як картка резидента, робота або дозвіл на навчання. Цей документ повинен бути дійсним протягом принаймні 3 місяців після вашого запланованого виїзду зі зони Шенген.

  • Водійське посвідчення. Копія посвідчення водія або документа, виданого державою, зазначеного заявником.

  • Лист зарахування. Для студентів, які вступають на повну програму італійського університету: копія декларації про вартість (dichiarazione di valore), якщо така є, видана Шкільним відділом італійського консульства/посольства, що має юрисдикцію над університетом/школою, що видала сертифікат.
    Якщо ви берете участь у програмі навчання за кордоном, вам потрібно мати лист від університету в Сполучених Штатах, адресований Візовому відділу італійського консульства в Нью-Йорку, в якому зазначено, що студент офіційно зарахований до цього університету і підтверджує свою участь у програмі навчання за кордоном в Італії. У листі повинна бути зазначена адреса університету в Італії, дати та тривалість програми.

    Лист про зарахування може бути наданий Офісом навчання за кордоном. Для відвідувачів зверніться до вашого офісу навчання за кордоном або реєстратури, щоб отримати цей лист. В ньому повинно бути зазначено, що ви зараховані до вашого домашнього навчального закладу, коли ви вступили до коледжу/університету, вашу спеціальність, наступний семестр, в якому ви будете зараховані на заняття у вашому домашньому навчальному закладі, і ваша очікувана дата випуску. Будь ласка, дивіться приклад.

  • Фінансова підтримка. Студенти повинні продемонструвати, що вони мають кошти у розмірі 50,00 доларів США на день протягом тривалості своєї програми, що становить загалом 5500,00 доларів США за семестр. Це повинно бути у вигляді особистого банківського листа на офіційному бланку вашого банку, в якому зазначається загальна сума коштів на вашому особистому рахунку (без спільних банківських рахунків з батьками). Зверніть увагу, що мінімальна сума коштів, необхідна для навчання в Італії, варіюється від консульства до консульства, але зазвичай становить близько 5500,00 доларів США за семестр. Будь ласка, перевірте своє консульство для отримання конкретної інформації. Цей рахунок повинен бути на ім'я студента і не може бути спільним рахунком. Студенти, які отримали стипендію / фінансову допомогу, повинні надати лист від університету, в якому зазначається сума та дата виплати.

    Будь ласка, перевірте своє консульство для отримання конкретної інформації.
    a. Цей рахунок повинен бути на ім'я студента і не може бути спільним рахунком.
    b. Лист повинен бути кольоровим, з оригінальним бланком і не повинен бути чорно-білим - він повинен виглядати як оригінальний документ.
    c. Він повинен бути підписаний керівником відділення або іншим представником банку.
    d. "Студенти, які отримали стипендію / фінансову допомогу, повинні надати лист від університету, в якому зазначається сума та дата виплати." Це означає, що вам потрібно мати повернення 5500,00 доларів США, щоб отримати лист від фінансової допомоги. Якщо у вас немає повернення 5500,00 доларів США, ви можете поєднати свій банківський лист з листом фінансової допомоги, якщо загальна сума дорівнює 5500,00 доларів США.
    e. Якщо ви не отримуєте фінансову допомогу, але у вас немає 5500,00 доларів США на банківському рахунку, ви можете зробити наступне:
    f. Ви можете надати виписку з кредитної картки, на якій вказано вашу доступну кредитну лінію, разом з вашим банківським листом. Сума на вашому банківському рахунку та доступний кредит повинні складати не менше 5500,00 доларів США.
    g. Ви можете попросити своїх батьків або опікуна помістити додаткові кошти на ваш рахунок (якщо вони можуть це зробити) настільки довго, наскільки це необхідно для отримання вашого банківського листа.

    Якщо у вас немає необхідних коштів на банківському рахунку, вимаганих консульством, ви можете надати виписку з кредитної картки, на якій вказано вашу доступну кредитну лінію разом з вашим банківським листом. Сума на вашому банківському рахунку та доступний кредит на вашій кредитній картці повинні складати не менше 5500,00 доларів США.

  • Страхування здоров'я. Proof of international health insurance with a minimum coverage of EUR 30,000, specifically covering travel to Schengen states is required. The policy should cover all expenses for repatriation, emergency medical aid, and hospital treatment for the period of stay. Applicants can get a free quote and purchase valid travel insurance from our affiliate.

  • Конверт. Passports будуть повернуті виключно поштою. У день призначення заявник ПОВИНЕН мати самоадресовану, передплачену конверта (передплачені етикетки з штрих-кодом або марки + номер відстеження) та його фотокопію. Візовий офіс приймає тільки передплачені пріоритетні конверти від поштової служби США (без FedEx, без UPS). "Студенти повинні подати форму декларації про відправлення візового паспорта разом зі своєю візовою заявкою, ось форма."

  • Посольська плата. Призначення слід сплатити консульський збір у розмірі 80 євро.

  • Форма заявки на візу. Повністю заповнена та підписана заявка

  • Копія паспорта. Копія інформаційних сторінок вашого дійсного паспорта з підписом та щонайменше 1 рік залишку терміну дії. Будь ласка, НЕ надсилайте оригінал паспорта.

  • Фотографія у форматі паспорта. Включіть фото у стилі паспорта з білим фоном, зроблене протягом останніх 6 місяців. Ви також можете вибрати завантаження фото до вашого замовлення для друку. За цю послугу стягується плата.

  • Доказ про статус. Копія статусу імміграції в Сполучених Штатах, така як картка резидента, робота або дозвіл на навчання. Цей документ повинен бути дійсним протягом принаймні 3 місяців після вашого запланованого виїзду зі зони Шенген.

  • Водійське посвідчення. Копія посвідчення водія або документа, виданого державою, зазначеного заявником.

  • Лист зарахування. Для студентів, які вступають на повну програму італійського університету: копія декларації про вартість (dichiarazione di valore), якщо така є, видана Шкільним відділом італійського консульства/посольства, що має юрисдикцію над університетом/школою, що видала сертифікат.
    Якщо ви берете участь у програмі навчання за кордоном, вам потрібно мати лист від університету в Сполучених Штатах, адресований Візовому відділу італійського консульства в Нью-Йорку, в якому зазначено, що студент офіційно зарахований до цього університету і підтверджує свою участь у програмі навчання за кордоном в Італії. У листі повинна бути зазначена адреса університету в Італії, дати та тривалість програми.

    Лист про зарахування може бути наданий Офісом навчання за кордоном. Для відвідувачів зверніться до вашого офісу навчання за кордоном або реєстратури, щоб отримати цей лист. В ньому повинно бути зазначено, що ви зараховані до вашого домашнього навчального закладу, коли ви вступили до коледжу/університету, вашу спеціальність, наступний семестр, в якому ви будете зараховані на заняття у вашому домашньому навчальному закладі, і ваша очікувана дата випуску. Будь ласка, дивіться приклад.

  • Фінансова підтримка. Студенти повинні продемонструвати, що вони мають кошти у розмірі 50,00 доларів США на день протягом тривалості своєї програми, що становить загалом 5500,00 доларів США за семестр. Це повинно бути у вигляді особистого банківського листа на офіційному бланку вашого банку, в якому зазначається загальна сума коштів на вашому особистому рахунку (без спільних банківських рахунків з батьками). Зверніть увагу, що мінімальна сума коштів, необхідна для навчання в Італії, варіюється від консульства до консульства, але зазвичай становить близько 5500,00 доларів США за семестр. Будь ласка, перевірте своє консульство для отримання конкретної інформації. Цей рахунок повинен бути на ім'я студента і не може бути спільним рахунком. Студенти, які отримали стипендію / фінансову допомогу, повинні надати лист від університету, в якому зазначається сума та дата виплати.

    Будь ласка, перевірте своє консульство для отримання конкретної інформації.
    a. Цей рахунок повинен бути на ім'я студента і не може бути спільним рахунком.
    b. Лист повинен бути кольоровим, з оригінальним бланком і не повинен бути чорно-білим - він повинен виглядати як оригінальний документ.
    c. Він повинен бути підписаний керівником відділення або іншим представником банку.
    d. "Студенти, які отримали стипендію / фінансову допомогу, повинні надати лист від університету, в якому зазначається сума та дата виплати." Це означає, що вам потрібно мати повернення 5500,00 доларів США, щоб отримати лист від фінансової допомоги. Якщо у вас немає повернення 5500,00 доларів США, ви можете поєднати свій банківський лист з листом фінансової допомоги, якщо загальна сума дорівнює 5500,00 доларів США.
    e. Якщо ви не отримуєте фінансову допомогу, але у вас немає 5500,00 доларів США на банківському рахунку, ви можете зробити наступне:
    f. Ви можете надати виписку з кредитної картки, на якій вказано вашу доступну кредитну лінію, разом з вашим банківським листом. Сума на вашому банківському рахунку та доступний кредит повинні складати не менше 5500,00 доларів США.
    g. Ви можете попросити своїх батьків або опікуна помістити додаткові кошти на ваш рахунок (якщо вони можуть це зробити) настільки довго, наскільки це необхідно для отримання вашого банківського листа.

    Якщо у вас немає необхідних коштів на банківському рахунку, вимаганих консульством, ви можете надати виписку з кредитної картки, на якій вказано вашу доступну кредитну лінію разом з вашим банківським листом. Сума на вашому банківському рахунку та доступний кредит на вашій кредитній картці повинні складати не менше 5500,00 доларів США.

  • Страхування здоров'я. Proof of international health insurance with a minimum coverage of EUR 30,000, specifically covering travel to Schengen states is required. The policy should cover all expenses for repatriation, emergency medical aid, and hospital treatment for the period of stay. Applicants can get a free quote and purchase valid travel insurance from our affiliate.

  • Конверт. Passports будуть повернуті виключно поштою. У день призначення заявник ПОВИНЕН мати самоадресовану, передплачену конверта (передплачені етикетки з штрих-кодом або марки + номер відстеження) та його фотокопію. Візовий офіс приймає тільки передплачені пріоритетні конверти від поштової служби США (без FedEx, без UPS). "Студенти повинні подати форму декларації про відправлення візового паспорта разом зі своєю візовою заявкою, ось форма."

  • Посольська плата. Призначення слід сплатити консульський збір у розмірі 80 євро.

  • Форма заявки на візу. Повністю заповнена та підписана заявка

  • Копія паспорта. Копія інформаційних сторінок вашого дійсного паспорта з підписом та щонайменше 1 рік залишку терміну дії. Будь ласка, НЕ надсилайте оригінал паспорта.

  • Фотографія у форматі паспорта. Включіть фото у стилі паспорта з білим фоном, зроблене протягом останніх 6 місяців. Ви також можете вибрати завантаження фото до вашого замовлення для друку. За цю послугу стягується плата.

  • Доказ про статус. Копія статусу імміграції в Сполучених Штатах, така як картка резидента, робота або дозвіл на навчання. Цей документ повинен бути дійсним протягом принаймні 3 місяців після вашого запланованого виїзду зі зони Шенген.

  • Водійське посвідчення. Копія посвідчення водія або документа, виданого державою, зазначеного заявником.

  • Лист зарахування. Для студентів, які вступають на повну програму італійського університету: копія декларації про вартість (dichiarazione di valore), якщо така є, видана Шкільним відділом італійського консульства/посольства, що має юрисдикцію над університетом/школою, що видала сертифікат.
    Якщо ви берете участь у програмі навчання за кордоном, вам потрібно мати лист від університету в Сполучених Штатах, адресований Візовому відділу італійського консульства в Нью-Йорку, в якому зазначено, що студент офіційно зарахований до цього університету і підтверджує свою участь у програмі навчання за кордоном в Італії. У листі повинна бути зазначена адреса університету в Італії, дати та тривалість програми.

    Лист про зарахування може бути наданий Офісом навчання за кордоном. Для відвідувачів зверніться до вашого офісу навчання за кордоном або реєстратури, щоб отримати цей лист. В ньому повинно бути зазначено, що ви зараховані до вашого домашнього навчального закладу, коли ви вступили до коледжу/університету, вашу спеціальність, наступний семестр, в якому ви будете зараховані на заняття у вашому домашньому навчальному закладі, і ваша очікувана дата випуску. Будь ласка, дивіться приклад.

  • Фінансова підтримка. Студенти повинні продемонструвати, що вони мають кошти у розмірі 50,00 доларів США на день протягом тривалості своєї програми, що становить загалом 5500,00 доларів США за семестр. Це повинно бути у вигляді особистого банківського листа на офіційному бланку вашого банку, в якому зазначається загальна сума коштів на вашому особистому рахунку (без спільних банківських рахунків з батьками). Зверніть увагу, що мінімальна сума коштів, необхідна для навчання в Італії, варіюється від консульства до консульства, але зазвичай становить близько 5500,00 доларів США за семестр. Будь ласка, перевірте своє консульство для отримання конкретної інформації. Цей рахунок повинен бути на ім'я студента і не може бути спільним рахунком. Студенти, які отримали стипендію / фінансову допомогу, повинні надати лист від університету, в якому зазначається сума та дата виплати.

    Будь ласка, перевірте своє консульство для отримання конкретної інформації.
    a. Цей рахунок повинен бути на ім'я студента і не може бути спільним рахунком.
    b. Лист повинен бути кольоровим, з оригінальним бланком і не повинен бути чорно-білим - він повинен виглядати як оригінальний документ.
    c. Він повинен бути підписаний керівником відділення або іншим представником банку.
    d. "Студенти, які отримали стипендію / фінансову допомогу, повинні надати лист від університету, в якому зазначається сума та дата виплати." Це означає, що вам потрібно мати повернення 5500,00 доларів США, щоб отримати лист від фінансової допомоги. Якщо у вас немає повернення 5500,00 доларів США, ви можете поєднати свій банківський лист з листом фінансової допомоги, якщо загальна сума дорівнює 5500,00 доларів США.
    e. Якщо ви не отримуєте фінансову допомогу, але у вас немає 5500,00 доларів США на банківському рахунку, ви можете зробити наступне:
    f. Ви можете надати виписку з кредитної картки, на якій вказано вашу доступну кредитну лінію, разом з вашим банківським листом. Сума на вашому банківському рахунку та доступний кредит повинні складати не менше 5500,00 доларів США.
    g. Ви можете попросити своїх батьків або опікуна помістити додаткові кошти на ваш рахунок (якщо вони можуть це зробити) настільки довго, наскільки це необхідно для отримання вашого банківського листа.

    Якщо у вас немає необхідних коштів на банківському рахунку, вимаганих консульством, ви можете надати виписку з кредитної картки, на якій вказано вашу доступну кредитну лінію разом з вашим банківським листом. Сума на вашому банківському рахунку та доступний кредит на вашій кредитній картці повинні складати не менше 5500,00 доларів США.

  • Страхування здоров'я. Proof of international health insurance with a minimum coverage of EUR 30,000, specifically covering travel to Schengen states is required. The policy should cover all expenses for repatriation, emergency medical aid, and hospital treatment for the period of stay. Applicants can get a free quote and purchase valid travel insurance from our affiliate.

  • Конверт. Passports будуть повернуті виключно поштою. У день призначення заявник ПОВИНЕН мати самоадресовану, передплачену конверта (передплачені етикетки з штрих-кодом або марки + номер відстеження) та його фотокопію. Візовий офіс приймає тільки передплачені пріоритетні конверти від поштової служби США (без FedEx, без UPS). "Студенти повинні подати форму декларації про відправлення візового паспорта разом зі своєю візовою заявкою, ось форма."

  • Посольська плата. Призначення слід сплатити консульський збір у розмірі 80 євро.

  • Форма заявки на візу. Повністю заповнена та підписана заявка

  • Копія паспорта. Копія інформаційних сторінок вашого дійсного паспорта з підписом та щонайменше 1 рік залишку терміну дії. Будь ласка, НЕ надсилайте оригінал паспорта.

  • Фотографія у форматі паспорта. Включіть фото у стилі паспорта з білим фоном, зроблене протягом останніх 6 місяців. Ви також можете вибрати завантаження фото до вашого замовлення для друку. За цю послугу стягується плата.

  • Доказ про статус. Копія статусу імміграції в Сполучених Штатах, така як картка резидента, робота або дозвіл на навчання. Цей документ повинен бути дійсним протягом принаймні 3 місяців після вашого запланованого виїзду зі зони Шенген.

  • Водійське посвідчення. Копія посвідчення водія або документа, виданого державою, зазначеного заявником.

  • Лист зарахування. Для студентів, які вступають на повну програму італійського університету: копія декларації про вартість (dichiarazione di valore), якщо така є, видана Шкільним відділом італійського консульства/посольства, що має юрисдикцію над університетом/школою, що видала сертифікат.
    Якщо ви берете участь у програмі навчання за кордоном, вам потрібно мати лист від університету в Сполучених Штатах, адресований Візовому відділу італійського консульства в Нью-Йорку, в якому зазначено, що студент офіційно зарахований до цього університету і підтверджує свою участь у програмі навчання за кордоном в Італії. У листі повинна бути зазначена адреса університету в Італії, дати та тривалість програми.

    Лист про зарахування може бути наданий Офісом навчання за кордоном. Для відвідувачів зверніться до вашого офісу навчання за кордоном або реєстратури, щоб отримати цей лист. В ньому повинно бути зазначено, що ви зараховані до вашого домашнього навчального закладу, коли ви вступили до коледжу/університету, вашу спеціальність, наступний семестр, в якому ви будете зараховані на заняття у вашому домашньому навчальному закладі, і ваша очікувана дата випуску. Будь ласка, дивіться приклад.

  • Фінансова підтримка. Студенти повинні продемонструвати, що вони мають кошти у розмірі 50,00 доларів США на день протягом тривалості своєї програми, що становить загалом 5500,00 доларів США за семестр. Це повинно бути у вигляді особистого банківського листа на офіційному бланку вашого банку, в якому зазначається загальна сума коштів на вашому особистому рахунку (без спільних банківських рахунків з батьками). Зверніть увагу, що мінімальна сума коштів, необхідна для навчання в Італії, варіюється від консульства до консульства, але зазвичай становить близько 5500,00 доларів США за семестр. Будь ласка, перевірте своє консульство для отримання конкретної інформації. Цей рахунок повинен бути на ім'я студента і не може бути спільним рахунком. Студенти, які отримали стипендію / фінансову допомогу, повинні надати лист від університету, в якому зазначається сума та дата виплати.

    Будь ласка, перевірте своє консульство для отримання конкретної інформації.
    a. Цей рахунок повинен бути на ім'я студента і не може бути спільним рахунком.
    b. Лист повинен бути кольоровим, з оригінальним бланком і не повинен бути чорно-білим - він повинен виглядати як оригінальний документ.
    c. Він повинен бути підписаний керівником відділення або іншим представником банку.
    d. "Студенти, які отримали стипендію / фінансову допомогу, повинні надати лист від університету, в якому зазначається сума та дата виплати." Це означає, що вам потрібно мати повернення 5500,00 доларів США, щоб отримати лист від фінансової допомоги. Якщо у вас немає повернення 5500,00 доларів США, ви можете поєднати свій банківський лист з листом фінансової допомоги, якщо загальна сума дорівнює 5500,00 доларів США.
    e. Якщо ви не отримуєте фінансову допомогу, але у вас немає 5500,00 доларів США на банківському рахунку, ви можете зробити наступне:
    f. Ви можете надати виписку з кредитної картки, на якій вказано вашу доступну кредитну лінію, разом з вашим банківським листом. Сума на вашому банківському рахунку та доступний кредит повинні складати не менше 5500,00 доларів США.
    g. Ви можете попросити своїх батьків або опікуна помістити додаткові кошти на ваш рахунок (якщо вони можуть це зробити) настільки довго, наскільки це необхідно для отримання вашого банківського листа.

    Якщо у вас немає необхідних коштів на банківському рахунку, вимаганих консульством, ви можете надати виписку з кредитної картки, на якій вказано вашу доступну кредитну лінію разом з вашим банківським листом. Сума на вашому банківському рахунку та доступний кредит на вашій кредитній картці повинні складати не менше 5500,00 доларів США.

  • Страхування здоров'я. Proof of international health insurance with a minimum coverage of EUR 30,000, specifically covering travel to Schengen states is required. The policy should cover all expenses for repatriation, emergency medical aid, and hospital treatment for the period of stay. Applicants can get a free quote and purchase valid travel insurance from our affiliate.

  • Конверт. Passports будуть повернуті виключно поштою. У день призначення заявник ПОВИНЕН мати самоадресовану, передплачену конверта (передплачені етикетки з штрих-кодом або марки + номер відстеження) та його фотокопію. Візовий офіс приймає тільки передплачені пріоритетні конверти від поштової служби США (без FedEx, без UPS). "Студенти повинні подати форму декларації про відправлення візового паспорта разом зі своєю візовою заявкою, ось форма."

  • Посольська плата. Призначення слід сплатити консульський збір у розмірі 80 євро.

VisaHQ може надавати консультаційні послуги перед поданням вашої заявки. Вам все одно потрібно запланувати зустріч для подання документів у найближчому консульстві. Всі заявки на візи зони Шенген повинні бути подані заявником особисто.

На жаль, на цей час VisaHQ не надає послуги для

Віза не потрібна для пункту призначення.

Віза не потрібна для пункту призначення.


Звучить непогано! Що ще мені потрібно знати, плануючи подорож до Італії?
  • По-перше, перевірте поточний термін дії Вашого паспорта.

  • По-друге, переконайтеся, що у Вашому паспорті є чисті сторінки.

  • Перевірте, чи потрібна Вам Транзитна віза.

    Перевірте у авіакомпанії, з якою ви подорожуєте, чи будуть у вас пересадки, як частина Вашої подорожі до Італії. Може статися так, що у Вашому шляху вам знадобиться Транзитна віза. Будь ласка ознайомтесь із візовими вимогами цієї країни.
Додаткова інформація

    Особистий візит

    потрібна

    Призначення

    потрібна

    Біометрія

    потрібна

    Туристичні візи Італія можуть видаватися з максимальним терміном перебування до 90 днів.
    Фактичний термін перебування визначається усмотрі Італія консульства.
    Експерт в візових послугах Італія з 2003 року, VisaHQ - приватне агентство, не пов'язане з урядом Італія. VisaHQ надає послуги прискореного оформлення візи до Італія та стягує плату за послуги.
    • Перевірити візу

    Що люди говорять про нас

    Italy Visa Policy

    Уряд Італії застосовує континентальну візову політику, як і багато інших європейських країн, що входять до ширшої зони Шенген. Ця візова політика також поширюється на інші європейські країни, що є членами ЄФТА, але це виключає Ірландію, яка вирішила практикувати незалежну візову політику. Політика Шенген, яку практикує Італія, визначає громадян, які можуть в'їхати в Італію без візи. Для тих, хто потребує віз, Італія видаватиме візи Шенген в рамках затверджених протоколів Шенген.

    Ця віза дозволяє власникам в'їжджати в Італію та інші країни по суші, повітрю або морю. Крім того, деяким іноземцям не потрібні візи для в'їзду в Італію, оскільки вони відповідають критеріям для звільнення від віз. У той же час інші громадяни потребують візи при прибутті або повинні відвідати посольство для отримання візи.

    Наразі 23 країни ЄС мають однакову візову політику з Італією, 23 з них (включаючи Італію) є країнами Шенгену, тоді як інші - не-ЄС країни, а саме Румунія, Ліхтенштейн, Ісландія та Болгарія. Список доповнюють Швейцарія, Кіпр та Норвегія.

    Клаузи візової політики Італії

    Згідно з візовою політикою Італії, громадяни з більш ніж 90 територій та країн не потребують віз для короткострокових візитів в Італію. Вони не потребують віз, якщо приїжджають з метою бізнесу, туризму або транзиту у деяких випадках і вільно пересуваються в зонах без паспортів. Однак цим подорожуючим потрібно отримати онлайн-дозвіл на звільнення від віз, який називається Електронна система авторизації та інформації про подорожі, що дозволяє їм законно в'їжджати в Італію та зону Шенгену.

    Візу Шенген видаватиме італійське посольство, і нею також можна користуватися для в'їзду в багато країн ЄС, які є країнами Шенгену та не-Шенгену, але ви повинні подати заявку на неї принаймні за 6 місяців до дня поїздки.

    Країни безвізового в'їзду в Італію 

    Уряд Італії підтримує оновлену список країн безвізового в'їзду. Громадяни з перелічених країн можуть відвідувати Італію без віз для відпочинку, бізнесу або транзиту. Цей список оновлюється не самостійно, а спільно з іншими країнами Шенгену, які є співпідписантами Шенгенської угоди.

    Як громадянин країни зі списку звільнених від віз, ви можете в'їхати в Італію без візи, але вам все ще потрібен онлайн-дозвіл на подорожі, який називається ETIAS.

    ETIAS Італії 

    Європейська система інформації та авторизації подорожей (ETIAS) - це нова програма перевірки, запущена Європейською комісією для захисту держав-членів від нелегальної міграції, терористичних загроз та ризиків для здоров'я. Ця програма призначена для іноземців, які є громадянами країн безвізового в'їзду. До введення ETIAS все, що потрібно було зробити для відвідувача без візи, - мати дійсний паспорт, і він міг відвідати Італію або будь-яку іншу країну ЄС на свій вибір протягом 90 днів.

    Тепер все змінилося з введенням ETIAS. Підходящі відвідувачі можуть в'їжджати в країну без віз, але вони повинні подати заявку на отримання дозволу ETIAS та отримати його онлайн перед поїздкою. Цей документ просто підтверджує, що відвідувач не становить загрози для безпеки. Процес займає всього кілька хвилин, і заявник отримає його в той же день.

    У заявці є розділи для паспорта, маршруту та особистої інформації. Також є набір питань з безпеки, на які заявник повинен відповісти, щоб завершити заявку. Також є плата за заявку, яку необхідно сплатити за допомогою дебетової або кредитної картки перед подачею на обробку. Успішні заявники отримають свій ETIAS на електронну пошту, тоді як невдалим заявкам присвоюються дві категорії.

    Одна група - це заявки, які не пройшли безпекові протоколи після того, як дані спричинили безпекові тривоги. Ці заявки відхиляються безпосередньо. Інша група - це ті, у яких немає визначних результатів. Якщо ваша заявка потрапляє в цю категорію, система передасть ваші дані місцевому підрозділ

    Обмеження на подорожі COVID-19 Італія

    • Вхід відкритий
      Кожному дозволяється в'їзд в Італію. Зелений пропуск більше не потрібен для в'їзду в Італію з країн-членів ЄС та інших іноземних країн.
      Вимоги до прибуття
      Дійсний паспорт. Дійсний національний паспорт з не менше ніж 6-місячним залишком терміну дії після дати виїзду.
      Дійсна віза. Будь ласка, перегляньте інструкції вище, якщо потрібна віза, і подайте заявку.
    Збільште свої шанси на отримання візи
    >85%
    Зменшити час, витрачений на подачу заявки
    >2hrs
    Ми допомагаємо вам онлайн та під час особистих візитів
    24/7
    Ми перевіряємо ваші документи, щоб бути впевненими, що вони бездоганні
    Попередня перевірка

    Де нас можна знайти

    Кому подати заявку на Італія віза в

    Часті питання про візу до країни призначення

        Список посольств Італії United States of America

        Італія Митні вимоги

        Правила імпорту Правила експорту Здоров'я та безпека Звернутися до митних органів
            Контактна інформація митниці
            Для отримання додаткової допомоги звертайтеся безпосередньо до митних органів. Вони надаватимуть останню інформацію про митні правила та процедури експортно-імпортних операцій.

            • Телефон


            Для отримання додаткової інформації про обмеження на подорожі, попередження щодо безпеки, політичні новини та основні рекомендації щодо подорожей, будь ласка, зв'яжіться з найближчим посольством.

            ×

            От халепа! Сервер знаходиться в духовному світі.
            Будь ласка, повторіть спробу пізніше


            Оновіть сторінку